حل مشکل عدم اتصال اندروید باکس به اینترنت

ساعت و تاریخ دستگاه به هم ریخته است.

حل مشکل عدم اتصال اندروید باکس به اینترنت

یک از مشکلاتی که کاربران سینماتیو اخیرا با اپلیکیشن های فیلیمو و نماوا و کلا اتصال اینترنت دستگاه پیدا کرده اند ارور عدم اتصال به شبکه است. بدین معنی که دستگاه به وای فای منزل متصل است اما اینترنت ندارد، در صورتی که اینترنت شما قطع نیست و می توانید با موبایل با آن کار کنید.

این موضوع می تواند به دو دلیل اتفاق بیوفتد.

اول اینکه اینترنت شما واقعا قطع است و هیچ یک از دیوایس های شما حتی با اتصال به مودم به اینترنت متصل نمی شود.

دوم اینکه احتمالا تاریخ و ساعت دستگاه شما به هم ریخته است و ساعت درستی را نشان نمی دهد، برای حل این مشکل باید به قسمت تنظیمات رفته و در قسمت تاریخ و زمان، ابتدا از خودکار بودن تنظیم ساعت و تاریخ مطمئن شوید.

همچنین در قسمت تنظیم منطقه ی زمانی حتما آن را روی Tehran تنظیم کنید. با تنظیم شدن ساعت و تاریخ این مشکل برطرف می شود و دستگاه شما دوباره به اینترنت متصل می شود.

لازم به ذکر است تغییر و به هم ریختگی ساعت و تاریخ دستگاه ممکن است به علت های مختلفی به وجود بیاید.

برای حل عدم اتصال به اینترنت اندروید باکس طبق مراحل زیر پیش بروید.

عدم اتصال به اینترنت اندروید باکس

۱- از داخل منو اصلی Setting را انتخاب کنید.

عدم اتصال به اینترنت اندروید باکس

۲- به قسمت تاریخ و ساعت بروید.

عدم اتصال به اینترنت اندروید باکس

۳- در قسمت زمان و تاریخ خودکار گزینه ی استفاده از زمان ارائه شده از شبکه را انتخاب کنید، و در قسمت تنظیم منطقه ی زمانی تهران را انتخاب کنید.

ما در مجله سینماتیو سعی میکنیم تا شما را از اخبار و دانستی های روز سینما، تلویزیون، فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی مطلع کنیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلمه مورد نظر خودتون رو تایپ و سپس دکمه Enter را فشار دهید

سبد خرید