حل مشکل عدم اتصال اندروید باکس به اینترنت

ساعت و تاریخ دستگاه به هم ریخته است.

حل مشکل عدم اتصال اندروید باکس به اینترنت

یک از مشکلاتی که کاربران سینماتیو اخیرا با اپلیکیشن های فیلیمو و نماوا و کلا اتصال اینترنت دستگاه پیدا کرده اند ارور عدم اتصال به شبکه است. بدین معنی که دستگاه به وای فای منزل متصل است اما اینترنت ندارد، در صورتی که اینترنت شما قطع نیست و می توانید با موبایل با آن کار کنید.

این موضوع می تواند به دو دلیل اتفاق بیوفتد.

اول اینکه اینترنت شما واقعا قطع است و هیچ یک از دیوایس های شما حتی با اتصال به مودم به اینترنت متصل نمی شود.

دوم اینکه احتمالا تاریخ و ساعت دستگاه شما به هم ریخته است و ساعت درستی را نشان نمی دهد، برای حل این مشکل باید به قسمت تنظیمات رفته و در قسمت تاریخ و زمان، ابتدا از خودکار بودن تنظیم ساعت و تاریخ مطمئن شوید.

همچنین در قسمت تنظیم منطقه ی زمانی حتما آن را روی Tehran تنظیم کنید. با تنظیم شدن ساعت و تاریخ این مشکل برطرف می شود و دستگاه شما دوباره به اینترنت متصل می شود.

لازم به ذکر است تغییر و به هم ریختگی ساعت و تاریخ دستگاه ممکن است به علت های مختلفی به وجود بیاید.

برای حل عدم اتصال به اینترنت اندروید باکس طبق مراحل زیر پیش بروید.

عدم اتصال به اینترنت اندروید باکس

۱- از داخل منو اصلی Setting را انتخاب کنید.

عدم اتصال به اینترنت اندروید باکس

۲- به قسمت تاریخ و ساعت بروید.

عدم اتصال به اینترنت اندروید باکس

۳- در قسمت زمان و تاریخ خودکار گزینه ی استفاده از زمان ارائه شده از شبکه را انتخاب کنید، و در قسمت تنظیم منطقه ی زمانی تهران را انتخاب کنید.

ما در مجله سینماتیو سعی میکنیم تا شما را از اخبار و دانستی های روز سینما، تلویزیون، فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی مطلع کنیم.

۵ دیدگاه در رابطه با حل مشکل عدم اتصال اندروید باکس به اینترنت

  • Avatar

    با سلام.
    حل مشکلات احتمالی اندروید باکس یا همون تی وی باکس شیائومی MIBOX S
    من سعی میکنم خیلی ساده توضییح بدم که حتی مبتدی ها هم بتونن پیش برن.
    -در زمان ورود حتما کشور هند رو انتخاب کنید.و پس از ورود جیمیل خودتونو وارد کنید .
    حل مشکل عدم پیدا کردن نام مودم :
    اگر نام مودم سایر همسایه ها رو پیدا میکنه و فقط مال ما رو پیدا نکرد مشکل از مودم ماست.ابتدا اندروید باکس رو خاموش کنید و برید سراغ مودم اگر تنظیمات مودم رو حالت مخفی هست اونو نمایان کنید و اگر مخفی نیست چاره ای ندارید جز اینکه مودم رو ریست کنید و در تنظیمات مودم حتما نام مودم و رمز ورود رو کاملا تغییر بدید.پس از اتصال مجدد باکس رو روشن کنید و برید رو عکس چرخ دنده تنظیمات باکس و رمز مودم رو وارد تا وصل بشید.مشکل حل خواهد شد
    در ابتدا چند نرم افزار کاربردی و مهم رو روش نصب کنید کافیه در گوگل پلی دستگاهتون سرچ کنید
    ۱-File Manger
    ۲-Send files to Tv
    ۳-Keyboard for Android tv پس از نصب این نرم افزار برید در تنظیمات دستگاهتون و انتخاب کیبورد رو بزارید رو همین نرم افزار. در قسمت زبانها Persian رو تیک بزنید تا کیبورد فارسی بشه به این صورت که وقتی صفحه کیبورد رو باز کردید مثل گوشی اون پایین رو دایره بزنین و زبان رو پرشین کنید. هر چند در سرچ دستگاهتون هر جایی که میخواید تایپ کنید میتونین با فشار دکمه اوکی کنترال اونو صوتی کنید و حرف بزنید لازم نیست تایپ کنید.میکروفون حسگر صدا روی کنترل قرار داره.
    .
    حل مشکل عدم اتصال اندروید باکس شیائومیmibox s از طریق گوشی به تلویزون (CAST TV-SCREEN Mirroring)
    بطور کلی سخت افزار کست این باکس ضعیفه و باگهای زیادی داره اما میشه راهش انداخت من کامنتها رو خوندم یکی میگه فیلتر شکن روشن بشه یکی میگه آپدیت نکنید و ….. عزیزان همشون غلطه دوستان من راهشو میگم .در ابتدا سعی کنید فاصله مودم به دستگاه می باکستون نزدیک باشه مثلا یکی دو متر حالا برید در google play دستگاهتون و برنامه های خودتون chrome cast screen build in رو آپدیت کنید بعد برید در تنظیمات باکستون اون پایین مایینا دنبال usage access بگردید و cast screen رو فعال یا anable کنید حالا راحتترین کار اینه که در گوشیتون دنبال یکی از این اسامی بگردید: screen Mirror یا cast screen-screening یا Smart view
    همه گوشیهای هوشمند فعلی اینا رو دارن در گوشیهای سامسونگ در کرکره بالا smart view هست در گوشیهای سونی باید برید در بخش connections یا ارتباطات اونجا دنبالش باشید
    مودم رو روشن کنید بعد از اتصال گوشی و باکستون به مودم (حتما هر دو به یک مودم وصل شند) لوکیشن گوشی هم روشن کنیدحالا باید ابتدا chrome cast screen build in روی دستگاهتون رو اجرا کنیدو بلافاصله با گوشی هم برید اون گزینه های بالا رو اجرا کنید و وقتی نام می باکس رو پیدا کرد روش بزنید تا وصل شید اگر وصل نشیدید وپیام screen end رو داد روش دوم رو میگم.
    ۲-همونطور که گفتم سخت افزار و نرم افزار کست می باکس شما ضعیفه لذا شما از طریق اندروید باکستون برید تو گوگل پلی و نرم افزار جایگزین Air Screen رو دانلود کنید و سپس در گوشیتون نرم افزار Cast to tv chromcast,Roku,strem phone to tv رو دانلود کنید .پس air screen در دستگاه و cast to tv روی گوشی نصب شود.
    مجدد هم گوشی و هم باکس به مودم وصل باشند و ابتدا نرم افزار air screen رو در باکس باز کنید و استارت رو بزنید کمی صبر کنید ودر مرحله اول از همون قابلیتهای گوشیتون یعنی screen Mirror یا cast screen-screening یا Smart view استفاده کنید و اونو اجرا و دنبال MIBOX بگردید و بعد از یافتن روش بزنید اگر وصل نشد اصلا نامید نشید برید سراغ اون نرم افزار آخری که رو گوشیتون نصب کردیدcast to tv و حالا اونو اجرا کنید تا mibox رو پیدا کنه.
    پس ایر اسکرین دستگاه استارت و بعد cast to tv گوشی.
    -اگر خواست ورژن اندروید رو آپدیت کنه انجام بدید مشکلی پیش نمیاد نگران نباشد من ساعتها رو این دستگاه وقت گذاشتم و تمام راهها رو روش امتحان کردم میتونین استفاده کنین.

    حمیدرضا
    پاسخ
    • Avatar

      آقای حمیدرضا عالی بود . مشکل اتصال به گوشی با توضیحاتتون حل شد ممنونم

      zahra g
      پاسخ
  • Avatar

    ممنون
    ممنون
    ممنون
    عااااالیییییی
    یه هفته مشکل داشتم و رو اعصابم بود که به لطف شما حل شد

    امیرعلی
    پاسخ
  • Avatar

    دهن ما سرویس شد به هیچ صراطی مستقیم نیست ☹️🙄

    امیر
    پاسخ
    • سینماتیو

      برای رفع مشکل با شرکت تماس بگیرید.

      سینماتیو
      پاسخ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلمه مورد نظر خودتون رو تایپ و سپس دکمه Enter را فشار دهید

سبد خرید